Poradna Matrace


Autor: Markéta Kochwasserova | Vloženo: 07.09.2021 000 21:16 | Témata: Poradna Matrace

Markéta Kochwasserova

Zakoupila jsem špatnou matraci

V obchodě jsem si vybírala matrací, která by mi vyhovovala hlavně měkkou jsem chtěla, mám problémy ze zády takže nemůžu být na tvrdé . Prodavačka mi ukazovala 5 matrací a já si postupně zkoušela ulehnout, už jsem nevěděla která je lepší pak jsem ukázala na tu nejtvrdší vdomněni, že tohle je ona kterou chci ta měkká. A to byla chyba přivezli jsme ji po objednání domů já ji rozrizla obal a když jsem jí položila na postel a sedla si na ni tak jsem zjistila, že jsem bohužel objednala tu nejtvrdší co jsem nechtěla. Hned jsem ji vrátila zpátky zabalila do obalu jak byla a volala do obchodu jestli je možné ji vrátit, a vyměnit za jinou, tak to je problém oni to nemůžou mít na prodejně, protože 120 matraci si nikdo nekoupí a vedení to zamítlo a já si musím prý zvyknout. Tak prosím co teď je nějaká možnost. Děkuji Markéta

  • 8. září 2021 - Oficiální zástupce obchodu Max-interier

    Dobrý den, bohužel náš e-shop má zkušenosti pouze s online prodejem, tudíž nelze poskytnout poradenství ohledně Vašeho nákupu v tomto kamenném obchodě s matracemi. V případě nejasností je vždy možné prostudovat obchodní zákoník a postupovat dle předpisů. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem tým Max-i.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 8. září 2021 - Oficiální zástupce obchodu Sleep Centrum

    Dobrý den, Markéto,

    pro změkčení současné matrace doporučujeme zakoupit topper s paměťovou pěnou. Toppery či krycí matrace s paměťovou pěnou jsou vhodné, pokud chcete zvýšit komfort vašeho spánku nebo snížit tuhost vaší současné matrace. Krycí vrchní matrace s deskou z paměťové pěny pomáhá tedy nastavit měkčí lůžko, pokud je současná matrace příliš tvrdá a není vyhovující.

    Na tomto odkazu najdete nabídku topperů: https://www.heureka.cz...

    Osobně bych doporučil tento od českého výrobce: https://pristylky.heureka.cz...

    Pokud jste z Prahy nebo okolí, doporučuji si přijít krycí matraci vyzkoušet na naše prodejny.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    Jan Čermák, Sleep Centrum



    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 8. září 2021 - Oficiální zástupce obchodu Matrace za hubičku

    Dobrý den,

    ke změkčení matrací doporučujeme vrchní matrace - toppery z paměťové pěny, zejména náš nejprodávanější Topper Original s potahem Aloe Vera.

    Co se týče vrácení produktů, u nás je možné vrátit/vyměnit všechny matrace standardních rozměrů a to do 14 ti dnů od jejich zakoupení :-)

    Hezký den
    Jan, Matracezahubicku.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Markéta Kochwasserova

      8. září 2021 - Markéta Kochwasserova

      Děkuji za informace. Řekněte mi proč dávají ruce pryč od vrácení když mám nárok do 14dnu zboží vrátit a ještě je nepoužité jen vytažené z obalu. A teď v pátek to bude týden. Co mohu ještě udělat.Volala jsem jim už třikrát a pořád dokola. Stala dost peněz nebyla za korunu, aby se k tomu tak ataveli prodejci. Poradíte mi prosím.
      Děkuji Markéta


    • Heureka.cz

      8. září 2021 - Heureka.cz

      Dobrý den, Markéto,

      pokud prodejce nereaguje, zkuste se obrátit přímo na výrobce, který by vám měl pomoci problém řešit.

      S přáním pěkného dne,
      za tým Heureka.cz, Alena


    • pravnik

      8. září 2021 - pravnik

      Pokud paní zakoupila zboží na prodejně, tak právo na vrácení není.


  • 13. září 2021 - Oficiální zástupce obchodu eco-matrace.cz

    Dobrý den.

    Máte možnost vrácení zboží do 14 dnů od nákupu pokud jste ji koupila přes e-shop. Na zboží koupené na prodejně zákon tuto možnost neposkytuje. Je to podle obchodních podmínek.
    V našem obchodu je možné vracení zboží do 14 dnů i v případě koupi na prodejně.
    Pokud není možné zboží vrátit jediná varianta je koupí vrchní (krycí) matrace z paměťové pěny.

    s pozdravem, tým eco-matrace.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.